Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
T

terysek892

8. 12. 2008 16:47
hrozná stránka

nevím co kdo viděl, ale ten film na kterém jsem byla já byl úžasný a všem ho vřele doporučuji.Herecké obsazení bylo famozní a ti kteří se chystají jít na  tento film at se nenechají zvyklat  nárory které zde jsou. většinou sem lidé píší když se jim to nelíbí,ale já si myslí že by tady bylo daleko víc optimistických ohlasů kdyby sem psali všichni co na filmu byli. Film je úžasný,hluboký a dojemný. Opravdu není škoda za to dát peníze.  ;-);-)

0 0
možnosti
X

xr-1

27. 8. 2008 16:33
ten film musí být hrozná blbost

ale díky za info :-)) autor zmínil bathorku ! Tu jsem viděl a dodnes lituju, že jsem za to vyhodil peníze ! Je to prostě slátanina za 300 000 000 !

0 0
možnosti
1

12345hanka

26. 8. 2008 6:19
Pod vlivem kritiky

se spíš chovám opačně - chodím na to, co ztrhá a vyhýbám se opěvovanému. Máj jsem neviděl, Bathory se mi líbilo, takže to bude asi platit i nadále.

0 0
možnosti
JN

Pepan11

25. 8. 2008 23:15
dekuji autorovi za varovani

Dekuji autorovi za jasnou zpravu - jinak bych se treba pod vlivem PR masaze do kina vypravil a pak zbytek dne prskal, ze jsem zase skocil reklame na spek. Ta kritika je dobre napsana, dovedu si predstavit. co ten film je za paskvil.

0 0
možnosti
JV

notabene9

25. 8. 2008 14:59
Film..

Film jsem neviděl - až někdy v TV - ,ale příspěvek je dobře a vtipně napsán a už podle ukázek si dovedu představit tu hrůzu (snad?) na plátně..Rád bych se ovšem mýlil..

0 0
možnosti
DM

PŠR

25. 8. 2008 12:30
?

Nikdy jsem nechápal, proč česká skupina zpívá anglicky, ke všemu taková, která dokáže hrát jinak fakt sqelou muziku. U našich SL (i po letech tvrdím, že to je superšpatnej název) jsem se setkal už podruhé s tím, že hlavní motiv jejich písničky byl už dříve jinde. Případ s Janem Kalouskem je pasé, momentálně ale z rádia hraje něco, co se až moc podobá U2 a jejich Kite: http://www.youtube.com/watch?v=mwMdO3HK_ws:-/

0 0
možnosti
D

den

24. 8. 2008 13:40
sada berlí

Ano, sem tam patetické, sem tam skoky v ději, výtvarně krásné, působivé, celé smutné, hodně smutné.

Kritika typu "vše je hrozné" je smutná taky.

Porovnávání s Kyticí je berlička či neschopnost najít nový názor na novou věc.

Film rozhodně stojí zato vidět.

0 0
možnosti
JV

skeptik681

23. 8. 2008 20:17
dost dobrý

Tak sice nevím, jestli je ta kritika "objektivní", ale v každém případě jsem se při jejím čtení moc dobře pobavil.

0 0
možnosti
HB

JBXXX

22. 8. 2008 20:26
Hm...

Včera jsem na onom snímku v kiněbyl a mám z něj trochu rozporuplné pocity. Některé věci šli určitě natočit lépe a herecké výkony mohly být také kvalitnější u některých postav, nicméně provedení filmu považuji za dobré. Byl dělán podle předlohy a nikoliv jako věrná kopie básně (kterou většina z nás stejně celou nezná), proto ať na to každý jde a udělá si raději svůj názor. 

0 0
možnosti
RP

r0p0

22. 8. 2008 12:55
Tak zdrcující kritika si přímo žádá ...

... abych na film šel, ačkoliv jinak příznivcem českých filmů příliš nejsem. Nicméně u Bathory se mi to vyplatilo, je to skvělý a nad poměry dobrý český film, tak snad i v případě Máje, neboť F.A.Brabec, toť pojem ... Jakkoliv Vás jako filmového kritika docela beru a pár kritikami jste se u mě etabloval, abych Vás četl, příliš často sklouzáváte do polohy všechno je špatně. To už nedělá ani Mirka Spáčilová :-) ... Příště by bylo lepší více konkrétních případů, jít víc do hloubky, neklouzat po povrchu, člověk pak má pocit, že jste viděl jen Trailer a nikoliv film ...

0 0
možnosti
AC

Adammm

22. 8. 2008 13:06
Re: Tak zdrcující kritika si přímo žádá ...

Jestli to nebude tím, že v tomto případě není mezi trailerem a filmem v podstatě žádný rozdíl...:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6175x
Filmový fanoušek tělem i duší:-)

');
//-->