Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠM

s(h)arka

15. 9. 2008 21:59
Tobruk

po návratu z kina jsem si sedla do starýho křesla a přemýšlela nad tím, co vlastně o Tobruku vím..ze školy nic, z literaturz a z internetu to podstané...ale dívat se na Tobruk očima Marhoulovýma, to byl docela zážitek...pohled, který byl tak blízko realitě,že reálnější snad byl jen opravdový Tobruk a já za ten pohled děkuju.

0 0
možnosti
ŠM

s(h)arka

12. 9. 2008 16:03
dneska v 20:00 na něj jdeme

tak Vám pak svůj dojem napíšu, ale dík za tuhle recenzi..

0 0
možnosti
Z

Zoro.Vomáčka

12. 9. 2008 11:40
dotaz na upřesnění obsahu videa

...pak ale ukázka toho videa navádí zcela jiný film, než jaký popisujete...střílení, boje, a dokonce sex....že by záměrně, aby na video nalákali diváky, kteří skutečně bitvy, střílení a sex očekávají...ale nedostanou?

0 0
možnosti
AW

agent w4c

12. 9. 2008 12:05
Re: dotaz na upřesnění obsahu videa

Video jako upoutávka na film shrnuje všechny "akční" scény tohoto 100minutového snímku.

Nebojte o sex se tam skutečně nejedná a střílení je v tomto filmu snad v č - 5 scénách. Naštěstí to není vojín Ryan

0 0
možnosti
JD

pedr64

12. 9. 2008 11:24
vzpomene si někdo na film ze 60.let

s podobným námětem, hrál tam mimo jiné tuším Brzobohatý, nevzpomenu si na název.Film skončil v trezoru a kdoví, kde je mu teď konec. TV budou raději po tisící dávat nějakýho Novýho nebo Buriana(nic proti nim)

0 0
možnosti
AW

agent w4c

12. 9. 2008 10:59
výborný snímek

Film jsem viděl v předpremiéře.

A musím říct, že to byl po dlouhé době zážitek, který jsem od tohoto filmu ani neočekával. Nedokážu posoudit, jestli režie a kamera jsou z dílny profesionálů, ale musím říct, že jsou naprosto působivé a mnoho zahraničních filmů s válečnou tématikou, které by překonaly tento film také není. Vůbec nevadí, že ve filmu není nosná zápletka, i když já ji vidím v tom, že skupina vojáků se snaží přežít. Není zde vypsána historie postav a je to tak dobře - myslím, že v reálu se mnohdy vojáci ani neznali. A hurá - žádný patos, žádná daleká láska nutící někoho přežít  vrátit se domů.

Myslím si, že i když já osobně jsem z filmu nadšený velký kasovní ani divácký trhák to nebude - škoda.

Moje nadšení okamžitě ztlumili ostatní diváci, se kterými jsem měl možnost mluvit a velké většině se film nelíbil. Ano není akční snímek, není zde žádný sex, děj rychle neplyne.

...a co se takto na chvíli zastavit a zamyslet se?

0 0
možnosti
JD

pedr64

12. 9. 2008 10:13
pan marhoul asi pochopil

že hrát si v našich podmínkách na Holywood je jistou cestou k nechtěné parodii.

0 0
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6175x
Filmový fanoušek tělem i duší:-)

');
//-->