Diskuse

Renč č.7

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

jana.krcova

1. 12. 2008 17:52
Tak dnes poprve

s Vámi tak úplně nesouhlasím. Co se mi na filmu nelíbilo, tak to, že celý děj se odehrával v zimě, neustále sněžilo. Lehce se přeskočilo těhotenství a už opět sněžilo. Také ke konci mám pár výhrad. Celý film ovšem umocňuje výborná hudba a skvělý Roden... 

0 0
možnosti
OS

ondra slanina

1. 12. 2008 14:52
film jsem jeste nevidel

Film jsem jeste nevidel, ale pravdepodobne si ho necham ujit jako posledni mistruv kousek. Kazdopadne recenze se mi libilaR^

0 0
možnosti
LM

M_Luke

1. 12. 2008 14:12
Zklamání

Pro mě byl Hlídač č. 47 velkým zklamáním. Stejně tak pro minimálně půlku kinosálu. S výjimkou Karla Rodena nevidím na filmu vůbec nic kladného. Šipošová hraje neskutečně křečovitě. Nevím, jestli to bylo záměrem, ale film vypadal jako by byl točený na Sibiři, 90 minut sněhu, mrazu a vánice (neznám scénář, a knižní předlohu jen zběžně). Postava hrobníka je zahrána fušersky a naivně, herec totálně přehrává některé scény, u některých jako bych viděl "Klapka, jedem" a "Klapka, stop".

Velké zklamání a doporučení - do kina na to nechoďte (ikdyž ono toho teď moc nehrají).

0 0
možnosti
VT

Kavka

1. 12. 2008 14:04
Jééé, to se mi ulevilo....

konečně čtu trefnou kritiku, s níž souhlasím. Na Renčovi už dávno žádné klady  ani nehledám a zde zmíněnou žántovou pestrost nazývám "každej pes jiná ves". Ale zaujala mě i zmínka o J. Hřebejkovi. Z jeho posledních filmů jsem byla notně v rozpacích. Jenže dneska aby se člověk styděl přiznat, že mu ta hřebejkovina připadá čím dál tím stejná. Taky ty neotřelé a mladé  herecké tváře asi nejsou úplné terno. Rv

0 0
možnosti
O

Ondrej_Odchazel

1. 12. 2008 11:47
Alespoň něco

Chtěl jsem o tom taky něco napsat, ale vy jste to vystihnul perfektně. Já bych Renče jen pochválil za snahu - kdyby se víc režisérů (nebo spíš producentů) pustilo do dobrodružství zvaného dramatický častěji, možná by nemuseli filmy jako Je třeba zabít Sekala vznikat jen jednou za deset let.

0 0
možnosti
PM

nonick

1. 12. 2008 13:04
Re: Alespoň něco

...no tak zrovna u Vámi uvedeného příkladu by to mohlo být klidně jednou za dvacet let...

0 0
možnosti
G

gumidos

1. 12. 2008 9:39
Miluju tyhle plamenné kritiky

které zaníceně, obsáhle a hlavně s kupou fatálních gramatických chyb a překlepů hodnotí, jaký je někdo druhý vlastně blbec.

Takže zdravím autora - Renč možná nenatočil dobrý film (JEŠTĚ JSEM TO NEVIDĚL) ale autor neumí zase pořádně psát.

0 0
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6175x
Filmový fanoušek tělem i duší:-)

');
//-->