Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZM

Mangoo

8. 1. 2009 16:08
Filmu nejspíš chyběl režisér

Viktor Tauš je všechno možné, jen ne režisér. Možná je to hodný člověk, ale jeho filmy jsou pitomosti. Je to typická postavička z prostředí pražských reklamek. Trumpetka, který jakžtakž dodělá nějaké ty reklamní spoty, celé roky kecá o svých veledílech a nakonec udělá nejhorší remake všech dob :-)

Dohromady s Duchoslavem jsou dvojka k pohledání... Škoda peněz. Mohl vzniknout jiný film.:-/

0 0
možnosti
JM

Hulimír

5. 1. 2009 14:05
Proč

Já chápu, že takový a podobný slátaniny píše Spáčilová a ostatní kritikové.....jsou za to placení, ale proč Vy pane Chromý? Nebo taky za peníze? Pokud se Vám to nelíbilo, řekněte svejm známejm svůj názor a punkt. Ale proč ta snaha ovlivnit ty, kteří to ještě neviděli? To nechápu.....ale je to zábavné:-)

0 0
možnosti
AC

Adammm

5. 1. 2009 20:15
Re: Proč

Ono už to bohužel viděla spousta lidí před zveřejněním mého názoru, takže návštěvnost se mi ovlivnit nepodařilo...:-/ Za peníze to nebylo a zábavné taky ne;-)

0 0
možnosti
LH

ant.

4. 1. 2009 20:43
...tak si to tak neberte...

:-)...a s tou Pyšnou princeznou to není špatný nápad, i když podle některých zdejších "odborníků" by to byla zřejmě svatokrádež,.snad by se na tu pohádku dalo konečně koukat...:-)

0 0
možnosti
CAS

cara al sol

5. 1. 2009 16:21
Re: ...tak si to tak neberte...

Málo barviček, že jo?

0 0
možnosti
CAS

cara al sol

3. 1. 2009 16:02
Když jsem článek četl v rychlosti poprvé,

pokoušel se o mě infarkt, protože jsem si špatně vyložil tu zmínku o Pyšné princezně. Představa, že "remake" natočí nějaký nevkusný Troška nebo některý z tvůrců dnešních neslaných a nemastných pohádek, mě dokonale vyděsila. Pak se mi ulevilo.

0 0
možnosti
LH

ant.

4. 1. 2009 20:47
...pán je zřejmě expert...

...mám na něho malý dotaz - v čem jsou Troškovy pohádky nevkusné?8-o...a jaké dietní pohádky má na mysli? Pokud by cenou za remake PP byl Váš infarkt, případně mozková(?) mrtvička, tak by stálo za úvahu tu pohádku znovu natočit...:-)

0 0
možnosti
OS

ondra slanina

3. 1. 2009 15:45
na druhou stranu...

buďme soudní. Film je masová zábava a ani první Sněženky a machři nebyli zrovna žádné veledílo. Proto mě příjde právě jet dvojku přes kopírák jako super obchodní tah a evidentně se vyplatil. Možná proto, že v Hollywoodu to funguje už téměř 30 let a staré dobré celoplošné vlivné televize tyhle filmy vždycky rády zaplatí, protože se na ně lidi budou dívat pořád. Co třeba Homolka a Tobolka?:-) Kam se poděla invence? Podle mě je to pouze otázka žaludku, kam až jsem ochoten za prachy zajít? Letošní rok je na toto téma speciálně velmi aktuální.

0 0
možnosti
JD

grrrr....

2. 1. 2009 19:15
Možná je dobře, že žiji mimo realitu

A podobné tvůrčí ambice současné kinematografie jsou mi cizí. A nemyslím si, že můj názor, že tvůrcům docházejí invence, něco změní. Proto mi nezbývá jen říct: "Děkuji všem lidem ať u nás, tak i v cizině, že dokázali natočit v minulosti spoustu dobrých filmů na které se stojí zato podívat znovu a znovu." V

0 0
možnosti
B

bezik

2. 1. 2009 14:14
Ano.

V případě Takové normální rodinky je to ještě víc do očí a uší bijící. Jak někdo může chtít kopírovat hvězdy, jako Medřická, Rosůlková, Řehoř a další. Říká se, že podruhé nevstoupíš do stejné řeky. Já si při těchto slovech ale vzpomínám na Marii Poledňákovou a její nesmrtelnou sérii s Tomášem Holým. Můj pocit je, že druhý díl předčil ten první, i když oba jsou vysoce kvalitní.  Kromě "celebrit"(z toho slova se mi dělá zle) vystupují na obrazovce i opravdoví herci, kteří musí nepředstavitelně trpět, do čeho se nechali uvrtat. Ale živit se musí, to je bez debat. Nedávno řekla Milena Dvorská, že natáčet tyto seriály, je jako chodit do fabriky. Nepřijde hlavní hrdina, protože se den před natáčením ožral jak to hov.. - žádný problém. Scénář se přepíše za pár minut a jede se dál. Blahořečím archívu, do kterého mohu kdykoliv sáhnout a podle chutě se podívat třeba na Slavnosti sněženek. Při lahvi dobrého vína se pokochám hereckým koncertem a je mi šumafuk, s kým právě chrápá Hanychová.

0 0
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6175x
Filmový fanoušek tělem i duší:-)

');
//-->