Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OS

ondra slanina

29. 6. 2009 1:18
Super film

Jako velký fanda původní trilogie, jsem chvilkami musel ukápnout slzu. Stará cikánka jezdí v autě z původního Evil Dead, reminiscence ze smíchem z původních filmů a do toho Raimi hračička, který se místo pavouka vyžívá ve scénách s mouchou, kočičkou a kozlíkem šikulou, který má ve filmu svá skvělá místa. A ta čeština démona mě taky dostala. Když se člověk moc těší, obvykle bývá zklamaný, ale tentokrát jsem byl natěšený značně a potěšený ještě víc. Letos asi poprvý, co jsem za svý peníze dostal v kině přesně to, kvůli čemu jsem tam šel. Nemělo by to být tak vzácné.

0 0
možnosti
KL

katlab

23. 6. 2009 19:34
byla jsem na tom minuly patek

a musim se priznat, ze scena s protezou byla zdaleka nejnechutnejsi na celem filmu :-))) jen jsem nepochopila proc to medium mluvi spanelsky na syna jenem Milos, ktery ji oslovuje mamicko, nebo tak nejak, ale mozna mi neco uniklo

0 0
možnosti
OU

23. 6. 2009 14:20
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
S

StanislavWiener

23. 6. 2009 13:58
Už jen z těchhle řádků

mi jde mráz po zádech, AdameR^R^ dík

0 0
možnosti
MV

phoebe79

23. 6. 2009 13:51
díky

za recenzi, na film se chystám, tak jsem díky článku dobře naladěna;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6175x
Filmový fanoušek tělem i duší:-)

');
//-->