Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
U

ur=BANcová

18. 9. 2009 18:03
Vydávat tuhle ubohost za pravdivý příběch,

můžou tak leda pro mateřské školy. Schválně jsem si prošla všechny způsoby poprav, jak za C.K. Rakouska, tak i jinde v Evropě. Pověšení za hák zaseklý do boku, však tam chybí.

0 0
možnosti
U

ur=BANcová

18. 9. 2009 18:04
Re: Vydávat tuhle ubohost za pravdivý příběch,

Oprava. "příběh"

0 0
možnosti
JD

Janulice78

18. 9. 2009 13:32
tak

teda nepujdu, kdyz to vsichni tak sepsuli, kdyz jsem cetla Janosikova pronasena moudra, tak ten film fakt videt nemuzu. A cesky dabing? Jako na co?

0 0
možnosti
VK

wlad

21. 9. 2009 13:01
Re: tak

Suhlasim. Mal som tu cest vidiet ho s ceskym dabingom a je to strach a hroza. Liptovski zbojnici spievajuci o Sumave atd. atd. Zo zleho filmu to robi len tazko prezitelny hrozostrasny zazitok... A otazka 'naco, preboha?!' ma sprevadzala cely film. Nechod, veru nechod.

0 0
možnosti
NB

j@ck

14. 9. 2009 18:55
-

posledni dobry cesky film co jsem videl byl "Je treba zabit Sekala", jinak se od prevratu toci jedna kolosalni sraczka za druhou (snad jeste s vyjimkou polivkova KHGT)

0 0
možnosti
VR

2718

17. 9. 2009 0:19
Re: -

Posledni dobry cesky film jsou podle me Karamazovi.

0 0
možnosti
A

AXN

14. 9. 2009 18:52
Jánošík je odpad !

Po půl hodině promítání filmu jsem měl chuť odejít. Je to dvou a půl hodinová sra*čka s hereckými výkonu na úrovni ochotníků z oblasti. Jánošíka jsem celého doslova protrpěl. Všechny varuju !

0 0
možnosti
LR

Dexfree

14. 9. 2009 14:29
aj aj

Na bathory jsem byla  a musím říct, že jsem neviděla nic horšího. Fakta vymyšlená, alá vynálezy, za které by je snad upálili :-))) Hrůza jednuvěc fakt nemám ráda a to je, když se točí historický film, základ jsou fakta, fakta a fakta, není prostor na scifi. bohužel koukám, že nikomu z branže se nechce prodírat a studova a pak film dopadne strašně.

Díky za článek, peníze schovám a dojdu na něco jinýho .-)) něco co má smysl .-)):-P

0 0
možnosti
MT

pacifista1

14. 9. 2009 18:28
Re: aj aj

zajímalo by mně kde se dají nalézt fakta k tomuto tématu - pokud vím tak je nejrozšířenější (mezi námi běžnými diváky a čtenáři) Nižňanského verze, to je ovšem pouze braková literatura, snažící se ohromit neřekl bych že má něco společného s fakty poradíte kde se dá něco vyčíst? Děkuji

0 0
možnosti
ŠM

s(h)arka

14. 9. 2009 14:24
Adame díky a karma....

na Bathory  jsme šli a litovali - nepřesností až běda a vynálezů příliš, na Jménem krále jsem díky četbě příběhů o Oldřichovi z Chlumu také vytáhla svou drahou polovici a pak jen skřípala zuby, co z toho je za paskvil..Jánošíka jsem odložila a doma opakovala - až, co Adam napíše...no a dneska oznámím, že si za ušetřený peníz zajdeme do hospůdky...to, co jsem si přečetla mi stačilo..dík za ta přirovnání...Já jsem Juro Jánošík, jak se jmenuješ - mne dostalo do kolen.....:-P

0 0
možnosti
AC

Adammm

14. 9. 2009 16:44
Re: Adame díky a karma....

Díky za důvěru a zajděte si radši třeba na halušky;-)

0 0
možnosti
JK

lola-cz

14. 9. 2009 13:55
Brilantní

recenze R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6175x
Filmový fanoušek tělem i duší:-)

');
//-->