Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OS

Ota Sládek

4. 4. 2010 14:41
nekonečný příběh

Nelze než souhlasit. Bohužel, někteří režiséři jsou stále přesvědčeni o své dokonalosti a jiní pocittem zneuznání. Výsledek je stejný.

0 0
možnosti
OS

ondra slanina

11. 3. 2010 23:26
To se dá bohužel s klidným svědomím

podepsat, i když je to děsivé;-)

0 0
možnosti
I

ihladik

4. 3. 2010 12:19
Karma!

Naprosto souhlasím a absolutní karma!!! ;-)R^

0 0
možnosti
MV

líný workoholik

4. 3. 2010 12:00
Pěkné a navíc souhlasím

A teď si vemte, že jsem Líbáš jako Bůh viděl dokonce dvakrát:-/ Jednou na doporučení známého (to mu neodpustím) a podruhé to běželo v autobuse cestou do Vídně a nedalo se tomu vyhnout. Pak jsem si doma pustil TV a okamžitě začala řvát reklama, že LBH již na DVD, volejte, objednávejte. Sem si myslel, že mě švihne.

Většinu ostatních českých filmů jsem neměl zatím odvahu shlédnout, na Kawasakiho růži jsem zvědav:-)

A na Holubovou jsem poslední dobou alergickej:-/ a nesouvisí to s charaktery postav, které hraje:-/

0 0
možnosti
MV

líný workoholik

4. 3. 2010 12:02
Re: Pěkné a navíc souhlasím

a za BrožovouR^;-D

0 0
možnosti
PN

Ftipnejj

4. 3. 2010 9:26
pekne

R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6175x
Filmový fanoušek tělem i duší:-)

');
//-->