Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OS

ondra slanina

17. 4. 2010 22:15
Dlouhodobě přeceněná autorka,

Alice Nellis natočila další ze svých filmů. Film Ene, bene byl pro mě utrpením, Výlet jsem vydržel 10 minut a film Tajnosti je pro mě dodnes noční můra. Nevím jestli je to tím, že nejsem žena a nechápu o čem točí, ale na druhou stranu některé její životní postřehy jsou podle mého úplně mimo. Vcelku lituju peněz, co jsem za ty filmy dal a představa, že její filmy u diváků vždy propadly a pokaždé se setká s přízní státních grantových komisí je pro mě velkou záhadou.

0 0
možnosti

Říman

20. 4. 2010 15:59
Re: Dlouhodobě přeceněná autorka,

Já jsem chlap a Tajnosti se mi líbily... a hodně.

0 0
možnosti
MF

falm

16. 4. 2010 12:51
Uměleckou metodou Alice Nellis

je amatérismus. Tím bych mohl svůj příspěvek skončit.

0 0
možnosti
UU

hryhryhry

16. 4. 2010 13:03
Re: Uměleckou metodou Alice Nellis

Přitom ji všichni opěvují jako císařovy nové šaty. ;-D;-D

Elis Nelis - a její umělecké fíííííííílmy na úrovni ochotníků z Bozkovské sokolovny;-D

0 0
možnosti

oldiess

16. 4. 2010 11:43
Mamas and Papas

byli skvělou hudební skupinou a opravdu nechápu, proč byl takto zvolenej i název filmu, když se dle traileru co jsem viděl jedná o čistě tuzemskou záležitost. No Mámy a tátové by asi nebylo dost  světové. Nic, i kvůli tomu, že autoři s názvem chytračili na film nepůjdu, CalifornIA  dreaming si ovšem budu pouštět i nadále.;-D

0 0
možnosti
F

Fumu

16. 4. 2010 11:47
Re: Mamas and Papas

Zrovna tak i Straight Shooter !

0 0
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6175x
Filmový fanoušek tělem i duší:-)

');
//-->