Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

t.varga

21. 1. 2011 10:46
dobrý den

článek jsem si se zájmem přečetl.

shodou okolností jsem 2 dny zpátky viděl Kawasakiho r. a ten film se mi osobně moc nelíbil. taky mi přišel lehce nezvládnutý, z více důvodů

0 0
možnosti

hendrixx

20. 1. 2011 17:30
axiom k vašemu nadpisu

Nevinnost je vždycky bezdůvodná, jedině vina má svůj důvod, mladý kritiku.

0 0
možnosti

Adammm

20. 1. 2011 19:06
Re: axiom k vašemu nadpisu

Nevinnost je bezdůvodná jen v případě, že se píše s malým "n"....

0 0
možnosti

ondra slanina

20. 1. 2011 16:28
Souhlas,

film jsem viděl a s autorem ve všem souhlasím. Řekl bych, že dost nevyužitý potenciál a závěr naprosto otřesný. Nevím, jestli to Jarchovský ví, ale použil vlastně nepoužitý konec Osudové přitažlivosti Adriana Lynea, který diváci odmítli již v roce 1987 pro nevěrohodnost. Motiv s postiženým klukem je úplně zbytečný a scéna Geislerové jako nemocničního klauna mohla být skvělá, kdyby byla ovšem dobře napsaná a trochu invenčně zrežírovaná. Pro mě největším překvapením byl Hynek Čermák a ta herečka, co hrála jeho ženu, ta byla skvělá. Není to úplně hloupý nebo blbý, ale není to ani vyloženě dobrý. Od dobrého filmu prostě čekám něco úplně jiného.

0 0
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6175x
Filmový fanoušek tělem i duší:-)

');
//-->