Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jirka

10. 11. 2007 19:04
Jak se staví(televizní) sen

Dobrý den,rád bych také rád přispěl do této diskuse.Když shlédnu tento pořad je Mi z toho smutno není žádné umění dělat byt za statisícové částky ale z malého rozpočtu udělat útulný byt.Protože co vytvářejí je pouze repre ale funkčnost je ta tam a Já nechci byt ukazovat jako exemplář ale v bytě žít.Designeři by měly spadnout na zem a podívat se jak žije průměrná rodina i se svými příjmi.Já osobně bych jim dal rozpočet jako a ČT1 a pak se ukaž.

0 0
možnosti
EB

Eva Bednářová

9. 11. 2007 11:29
souhlasím

Když jsem viděla zařizování dětského pokoje pro asi 3 letého chlapce pokoj se mi líbil, ne však cena, za kterou byl pořízen, jelikož si to běžný smrtelník nemůže dovolit. Měla jsem ohledně zařizování pokoje svého syna jisté představy, ale najednou jsem měla pocit po shlédnutí tohoto pořadu, že mám názory, ajko stoletá opice.m Tento pořad neuvěřitelně uráží náš národ.

0 0
možnosti
EB

taky eva

8. 11. 2007 16:55
dívala jsem se

Dívala jsem se na tento pořad poprvé, jen kvůli Zbyňkovi, doneslo se ke mně že se tam ničí nábytek - a moc mi to ke Zbyňkovi nešlo.... a taky že jo... sekyru odložil, plakáty opatrně sundával... když demolovali, seděl v koutě a zíral...jediný brutální kus který si dovolil - fotbalisticky nakopnout sluníčko přes zábradlí..Pořad trapný, pokoj sterilní studený, třeba tomu brzy utnou tipec :-/

0 0
možnosti
DH

B_Simpson

7. 11. 2007 23:15
Ničení

Viděl jsem zmiňovaný díl a naprosto souhlasím s tímto příspěvkem. Pořad je vrcholem ubohosti a snahy být poplatný dnešní době. Nejde přece o to, aby spolu lidé vycházeli a chovali se k sobě slušně...hlavní je toho druhého urazit a zesměšnit, teprve pak se stanete hvězdou. Opravdu skvělá teze. A pokud jde o sponzora...myslím, že by se lépe zviditelnil, kdyby dal peníze dětským domovům a jiným ústavům, a když už to ne, kdyby se aspoň zasadil o to, aby se to zařízení tak agresivně a nevýchovně neničilo a dalo se třeba k dispozici potřebným, kteří si nemohou dovolit půjčku od něj a nepatří mezi ty vyvolené či známé televizních pracovníků. Ale co se tu snažím...stejně je to zbytečné....dle většiny lidí je komerce a tohle všechno super...vždyť přece není nad den strávený v nákupním centru apod...

0 0
možnosti

eva

7. 11. 2007 16:53
celebrity

víc než jen souhlasit s tímto názorem nemohu. Škoda, že právě pořady tohoto typu tzv.vychovávají. Pominu -li honbu za úspěchem za každou cenu a slušný honorář, nevychází mi k tomuto pořadu zrovna jméno Zbyněk Drda.Škoda. Autorovi přeji, aby svoje názory mohl představovat širšímu spektru čtenářů. Díky

0 0
možnosti

Dentista

7. 11. 2007 18:18
Re: celebrity

Evo, jak to myslíte širšímu spektru čtenářů? Co chcete lepšího než hlavní stranu iDnes ??? ;-)

0 0
možnosti

Bob

7. 11. 2007 16:27
Nazor

Myslim, ze by do toho predelaneho pokoje meli pozvat Alese Studenta z Bydleni je hra, aby se k tomu vyjadril. Byl bych zvedav na jeho reakci :-)

0 0
možnosti

Less

7. 11. 2007 15:11
Je to kopie zahraničních pořadů

Tento formát je kopií pořadu o bydlení uváděného na kabelových televizích... Včetně toho ničení a invektiv vůči majitelům. Takže si myslím, že designéři to mají prostě příkazem.

Ale také se musím přidat k názoru, že "Bydlení je hra..." zatím nemá v šeských televizích konkurenci.

L.

0 0
možnosti

Laďa

7. 11. 2007 15:10
Souhlas

Souhlasím s autorem článku. Všechny předchozí díly byly podobného rázu a poslední díl jsem ani nesledoval, protože se už na to nechci dívat. Mně ještě navíc vadí to, že rekonstrukci mají zdarma dobře situovaní lidé, kteří by si ji pravděpodobně mohli zaplatit sami a podle svých vlastních představ.

0 0
možnosti

Jouda1

7. 11. 2007 14:42
Sem celkem rad ...

ze nejsem jediny, komu ten porad prijde naprosto silenej. A pravidelna akce s demolici stavajicicho vybaveni .. k tomu neni vubec co dodat

0 0
možnosti

tom

7. 11. 2007 12:25
naprostý souhlas

nemůžu než souhlasit. velice pěkný článek.

0 0
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6175x
Filmový fanoušek tělem i duší:-)

');
//-->