Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Jiří Míka

14. 4. 2008 10:58
dobře napsáno

R^ sveho casu jsem byl na televizi tak trochu zavisly, pak jsem ji ale prestal sledovat uplne.... a pak v jeji pritomnosti nebyl schopny vydrzet dele jak crtvrt hodiny,sla na me hrozna uzkost , sviral se mi zaludek, obtizne se mi dychalo..

jednou jsem pak zahledl v nejake hospode televizi bez zvuku pri cekani ve fronte u baru, bezel tam evidentne teleshopping a ja koukam ze tam prodavaji stavebni tvarnici, rikal jsem si ja mam snad halucinace:) nebo to musi byt nejaky zert... normalni neupravenou stavebni tvarnici a ukazovali co vsechno se s ni da delat, muzete si na ni polozit nohy pri koukani na televizi, stabilizovat nohy pri cviceni sed/lehu a dalsich tak 6 moznosti vyuzitti... cena snad 1000 nebo 2, pak to skoncilo normalni znelkou teleshoppingu a normalne pokracovalo vysilani :-)

0 0
možnosti
PN

vver440

14. 4. 2008 10:57
mno, milej autore

už naštěstí dávno minuly doby, kdy jsme měli k dispozici pár TV kanálů. I mně na ovladač padá prach, ale není to tím, že by nebylo na co koukat, ale tím, že skoro nejsem doma. A když jsem, tak si pustím normální kanál-mezi než samozřejmě nepočítám ty 4-nejradši NG, Discovery, ZR, CS Film. Tak to nechce moc škudlit a chce si to pořídit KT a je po zaprášeným ovladači:-)

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

14. 4. 2008 10:15
problém s prachem

na ovladači řeším tak, že žádný nemám. A vzhledem k tomu, že chybí ovladač, je i televizor zbytečným. :-)

Dík za bezva článek, R^

0 0
možnosti
AC

Adammm

14. 4. 2008 10:46
Re: problém s prachem

Taky řešení:-)

0 0
možnosti
A

akki

14. 4. 2008 10:09
Provinční

Mohl byste mi vysvětlit, proč se tohle slovo objevilo ve Vašem článku? Nelíbí se mi, na rozdíl od celého blogu.Rv

0 0
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6175x
Filmový fanoušek tělem i duší:-)

');
//-->