Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
GM

zahorak

31. 5. 2008 14:55
Priklad toho - jak hluboce Evropa klesla.

Absolutne souhlasim - je prohlidka kyce, nevkusu a hudebniho odpadu. A proto by Cesko melo - pristi rok,  tuhle stupidnost ignorovat. Kdyz sem  sledoval, prubeh toho trapneho a skandalniho hlasovani - malem sem  zalem zaplakal. Tahle soutez to je hnus !  At si ji nechaji rusaci a pojmenujou: Grand Prix - Golden Kalashnikov.  To uz s kulturni a vyspelou Evropou  nema co delat !  To je akce pro - Divoky vychod,  Balkan a Turecko... Hodnoceni vitezne rusacke pisne - RvRvRvRvRv.

0 0
možnosti
PK

fixaman

30. 5. 2008 13:29
Ta písnička,

když se rozjížděla, zněla jako celkem standardní pop... Do velmi podprůměrného popu to sklouzlo ve chvíli, kdy začala zpívat slečna "zpěvačka" :-© Podíval jsem se na YouTube co že to zpívá ta Ani a musím souhlasit s tím, že to je o co se zpěvu týče o několik světelných let lepší než Kerndlová, ač jsou mi oba projevy "značně nesympatické".. Z téhle soutěže už nikdy nic dobrého nevzejde. Sláva zemím, které se tohoto neúčastní ;-)

0 0
možnosti
RH

Rudolf Havlík

28. 5. 2008 17:10
Bože Adame!!!

já jsem si to video pustil. Málem jsem se poblil. Tohle mi nedělej. málem mi to rozleptalo mozek...Nechápu. karma Celá tahle "soutěž" je jenom divadlo pro hlupáky..pfff

0 0
možnosti
AC

Adammm

28. 5. 2008 18:10
Re: Bože Adame!!!

Tak to jsem nechtěl, to by byla věčná škoda;-)

0 0
možnosti
E

enebenelexa

27. 5. 2008 16:40
Když chybí hud.sluch...

Ani Lorak ale na rozdíl od Kerndlové UMÍ zpívat,ten rozdíl v kvalitě zpěvu tam byl obrovský, takže není pravda co píšete, že to bylo prašť jako uhoď, to bychom zase Ani Lorak velmi křivdili.A její píseň měla švih, odpich, šťávu, byla prostě lepší,než ta "naše". Kerndlová celé Evropě ukázala,jak strašlivě špatně zpívá, ale že má k tomu taky hezké nohy a ošklivé uši.To je tak asi všechno. Líbí se mi,jak pan Chromý roztahuje křídla a vyjadřuje se už i k hudbě, už to bude nejen tepání filmu, hmmm...Na copak bude odborník posléze? Jsem moc zvědav. Většinou jsou to ty nejlacinější nejprofláklejší černobílé odsudky a úsudky, které jsou tak zřejmé, že by to člověku bylo až blbé se k nim vyjadřovat. Příště třeba divadlo?;-)

0 0
možnosti
AC

Adammm

27. 5. 2008 17:57
Re: Když chybí hud.sluch...

Chtěl jsem Vám odpovědět, ale bylo mi až blbé se k tomu vyjadřovat;-)

0 0
možnosti
DN

denk niet

25. 5. 2008 20:59
:-)

Naprosto souhlasím s Ragingoxem - na podobné pitomosti nekoukám, protože si myslím, že svůj volný čas dokážu využít užitečněji ;-).

A k autorově větě "že úspěch nezaručí „obsah“ ani „obal“ - proboha - snad tím obsahem nemyslíte pěvecké "schopnosti" slečny Kerndlové?? 8-o

Laďa Kerndl je skutečný, swingový formát, ale jeho dcera se na vlně jeho popularity rozhodně neveze. Naopak se v ní pěkně topí ;-D.

Ale jinak výstižný a dobrý článek...Dík a karma R^

0 0
možnosti
AC

Adammm

27. 5. 2008 13:53
Re: :-)

Kerndlovou jsem samozřejmě myslel právě ten "obal", který úspěch nezaručí stejně jako "obsah" Malé dámy do Kabátu, která alespoň nabídne zapamatovatelnou melodii, což je na Eurovizi docela vzácnost:-)

0 0
možnosti
R

ragingox

25. 5. 2008 9:53
Proboha proč na to koukáte ...

Sice vím že tahle šaškárna proběhla ale nekoukal jsem na to ... jak jednoduché ..

0 0
možnosti
H

halohalo

25. 5. 2008 6:56
Degenerace lidstva

probíhá ve všech oblastech lidské činnosti. I v "umění". ;-D Vzhůru na stromy-DUC_DUC_DUC !!!!

0 0
možnosti
JJ

honzaXY

24. 5. 2008 22:26
Naprosto přesně napsáno.

Zbývá ještě oživit Bratislavskou Lýru a Děčínskou Kotvu, Palcát a Festival politické písně a to retro bude kompletní. V Česku. PS: ani Gott není záruka, tuším, že tam někdy pěl za Rakousko. A Irglová bohužel ani náhodou, NIKDE. Aichmajerová by tam mezi ty Východoevropanky zapadla lépe, kvalifikaci má.

0 0
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6175x
Filmový fanoušek tělem i duší:-)

');
//-->