Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
GF

Georgis Fasulis

29. 11. 2009 9:28
Nebrečíte na špatném hrobě?

Na slavíka nekoukám už hodně let. Včera jsem měl ale slavíka jako kulisu zapnutého. Normálně bych neměl, ale na konkurenční ČT běželo totéž v bleděmodrém - duety hvězd či jak se to jmenuje a jinde bylo taky "nic".

Gott mi přišel včera vtipný (taky jsem mu nejprve uvěřil, že to položí na vždy :-)), ono to pro něj asi taky není jednoduché dokolečka děkovat za slavíka a každý rok se snažit být aspoň v něčem jiný než ten předešlý.

Kardinální otázka ale je - může za to Gott? Může za to pořadatel slavíka? A sponzor? ne ne ne. Je to jen blbá anketa, které se navíc zúčastňuje rok co rok méně lidí.

Možná pravidla neznám přesně, ale toto není přece žádná grammy - všechno určují hlasující čtenáři, ne? Slavíka, objev, skok atd...

Jestli se to změnilo, tak se omluvám, slavík mě opravdu nezajímá dlouho let. Ale nevadí mi, prostě nekoukám a už vůbec neberu vážně. Za mnohem závažnější v negat. slova smyslu pokládám udělení státního vyznamenání Gottovi Klausem.

0 0
možnosti

vodní želva

29. 11. 2009 8:55
Jenom k tomu Chodúrovi,

Souhlasím s tím, že neměl v této anketě vůbec co dělat, protože zatím nemá žádnou svou písničku. Ohledně jeho budoucnosti bych ale byl opatrnější. Vy jsem ho kategoricky odsoudil k budoucím neúspěchům. Já si myslím, že ten kluk zpívá dost dobře (i když cizí písničky) a jestli bude mít trochu štěstíčka, tak zrovna on se v budoucnu prosadit může. Víte vzal jste to hodně kriticky, ale ona ta soutěž přeci jenom nějaké zpěváky vyprodukovala. Takový Petr Bende je toho zářným příkladem (aspoň podle mého názoru, Vám se líbit nemusí).  

0 0
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6175x
Filmový fanoušek tělem i duší:-)

');
//-->